Lördag?!

Jadu? Det är Lördag nu? Så sjukt tråkig lördag! Har inte vart så här uttråkad på länge asso, Men jaja :P Hoppas på att morgondagen blir roligare sen är det SkolaSkolaSkolaSkola :D Så hoppas vi ju på att veckorna går fort nu. Så är det skolavslutning åh sommarlov sen ;) 




                                                               Saknar!

Jag saknar så mycket ! Vet inte varför men just den här kvällen har jag tänkt mycket på jätte mycket olika saker. Saknar gamla tiderna, Saknar gammalt folk, Saknar så mycket! Kan man inte bara få spola tillbaka tiden någon gång? Det är bra nu med bara det ibland saknar jag dom gamla tiderna! Eller vissa gamla tider iallafall. Aja nu är jag trött åh ska väll hitta på något innan jag somnar som att läsa en stund i en bok jag hittade som var jätte bra! brukar inte gilla böcker men just den gillar jag :D ! Hörs hejsvejs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0