Helgen ...

Ja? Helgen var väll bra, Var sjukt trött alla dagar där imot även att jag la mej vid 22.00 om kvällarna ;P?
sjukt! Aah har inte gjort så mycket kollat ut skor i arninge som jag å mamma åker åh köper nästa helg :)
Och aa? Jag vet inte vad jag ska säga, Det har nte hänt så mycket. Igår ( Söndags ) var jag hos mn syster i Berga. Vi kollade på en bra film, Tänkte egentligen vara ute å fota hela dagen men det sket sig tack vare regnet! Får ta åh fota någon annan dag ;) Filmen var ju bra så vfan gjorde ju inget! Sov där vaknade klockan 04.00 imorse kollade några sms jag hade fått sen somnade jag fort om igen. Klockan 05.00 ringde klockan så jag stängde av det, När jag precis skulle somna om kom min syster in å skulle väcka mejj! Va bara att ta sig upp då, Klä på sig, Äta frukost, Sen låg jag i soffan en stund med hundarna tills jag var tvungen åh gå för att hinna med bussen som gick 06.00 från stationen!  Var inte pigg eller fräsch över huvetaget ;o
Aja jag kom med bussarna sen var det bara till å kliva av vid skolan! usch... Men man får väll ta åh tänka possetivt nu? Inte så långt kvar till sommarlov ju:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0