Fredag!

Äntligen fredag :o , Den här veckan har faktist gått sjukt fort förutom idag så j*vla seg dag! Sovit, När jag vaknade får jag ändå inte gå eller röra mej så mycket apropå min fot :P Ja i Onsdags hoppade jag från en sak på idrotten ner till marken å så kände jag hur det bara knakade till i hela foten, Sen haltade jag! Gjorde sjukt ont. Igår var jag hos Vården å dom sa att det är en rejäl stukning å att jag inte får gå så mycket på foten, Men i helgen blire ju ganska svårt att bara sitta still lixom? Ska till Åkersberga idag, så kommer ju bli mycket till att gå på den men det skiter man väl i?;) Aja det gör sjukt jävla ont iallafall :/

Nu sitter jag i soffan å lyssnar på musik, Jag som ville sola idag så börjar det med att hagla, regna åh oska?
fan oxå;) Aja nu ska jag fixa lite saker, Kommer hem från Åkersberga på Söndag så då kommer nog bilder, åh annat upp då:D Ha en bra helg alla underbara läsare :)
Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0