Förlåt !

Förlåt det var värkligen hur länge sen som helst jag skrev något här! Har ju haft påsklov och har inte haft tid med att sätta mejj här och skriva men nu får ni ju veta vad jag gjort på lovet istället då! :)

Vi fick lov på Torsdagen den 22 april. på fredagen åkte jag till Riala för att fira min kusin som vart 3år. 
Sen följde jag med mormor och morfar hem och firade påsk och aa allt sånt där på söndagen åkte jag hem för att jag skulle packa. Måndagen var jag bara hemma och på Tisdagen åkte jag in till stan för att åka upp till Ljusdal. När jag var i Ljusdal mötte Tilda mejj vid bussen å vi åkte hem och lagade mackaroner å köttbullar haha! Köttbullarna vart brända och mackaronerna kockade vi så mycket så det fanns hur mycket kvar som helst men det gick och äta iallafall ;D  Sen vet jag inte vad vi gjorde om dagarna typ pratade, skrattade, Och valborg var KUNG :D Träffa gamla kompisar,Folk, Och nytt trevligt folk :)

Kom hem igår från Kim ! jag kom till Kim i söndags, Hada jätte trevligt hemma hos henne. Hon fixade mina naglar oxå! Sjukt nöjd!! igår alltså Måndags innan jag åkte hem från henne var i inne i stan på Ginatricot :) Hittade en jätte söt tunika jag ska ha på skolavslutningen! ;) Blir nog att åka till underbaraste Kim på sommarlovet nån vecka eller nått ;) ?!

Några bilder kommer säkert oxå upp snart ;) 



                                                                                                                                    / Steak♥


                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Sis ;)

Klart du ska komma hit på lovet, det kommer bli KUNG!

2011-05-10 @ 17:53:52
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0