Städat lägenheten!

ooh shit! nu har jag dammsugat, skurat, Diskat, Vikt tvätt, Bäddat, Försökt att byta gardiner i mitt rum men det gick åt h*lvete så jag strunta i det. Jag vek alla gardiner och la dom på min andra säng jag har på rummet ;D och gardin stången ligger i en garderob som inte används haha :D Det här får göras en gång om året för mejj mamma är bättre på detta en mejj kan jag bara säga och absolut på att sätta upp gardiner. Vet inte hur jag ska klara mejj när jag inte bor hemma längre haha! Mamma är ju fan allt!. Skulle ha gjort mat till mig men det får mamma göra nu när hon kommer hem snart, Jag orkar inte . Jag har gjort mitt för idag. Hahhah. Nu orkar jag inte skriva mer just nu, Känns som jag är förlamad i båda armarna hahaha!!! Men har säkert lite gamla bilder att bjuda på?! (L)
                                                                                                                                       / Steak♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0