Skolan!

Förra året gick skolan åt helvete rent sagt! Jag skolkade gjorde typ inga läxor, Sa till mamma: nä jag gör dom senare!  Jag gjorde sånt som jag tyckte var kul då. Jag sa att jag hade ont i magen å inte kunde gå till skolan och mamma lät mig vara hemma för det. Tills hon kom på att jag bara ljög. Hon gjorde allt för att jag skulle må bra! Men jag sa att jag inte mådde bra fortfarande även allt hon hade gjort. Allt vart ett helt h*lvete!! Jag fick kontakt med en skolkorator och började snacka med henne! Allt löste sig till slut. Men jag behövde mycket stöttning oh mod för att klara av att fixa allt som var svårt då. Nu? i år ? Allt är nog inte som det ska egentligen men det är ett helt nytt liv en var det var förra året. Vissa tror att jag skolkar när jag är sjuk. Sjukt irreterande! Men jag har bätt dom som tror det lägga ner med den skiten. Så det har också blivit en förändring. Okej? jag ligger väll lite efter alla andra i olika ämnen, Men det är inte så konstigt? Kom in i en klass själv mitt i allt. Det gör de inte lättare. Det som är bäst för en själv är att sluta att tänka ( jag gör dom sen ) och det roliga nu! Gör läxorna först det roliga sen. Det kommer jag långt på iallafall! Imorgon t.ex. ska jag redovisa mitt land i so:n jag har inte gjort färdigt alla land! Även att vi har haft sen i januari på oss. Helt sjukt. Men nu ska jag F*N ta tag i so:n, Det lilla jag har kvar att göra i den. Vill inte ha skit betyg sen så .. -.- ... Det är bara till å jobba nu!!! :P  // Samma i matten .. Fått någon mattepärm nu också för att öva till nationella proven i matten.! JOBBA JOBBA JOBBA" ... -.- ...   ( Älskar dejj mamma ) 



                                                                                                                                                                                             / Steak♥



                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0