påsklovet

Påsklovet börjar ju nästa torsdag eller aa vi går halva dagen sen blire påsklov! Då åker jag in till stan, Från stan tar jag härjedalingen en (buss) upp till hälsingland. Tar 8 timmar :D Hoppar av i Ljusdal där jag ska möta Tilda, Från Ljusdal till Hybo. Sen vet man aldrig vad som händer!? Nått skojj iaf. Vet inte hur länge jag kommer stanna där men blir väll i 5 dagar iaf? Sen blire ju att åka till sthlm igen. Då jag kommer in dit så möter nog underbara Kim mig där! så drar vi hem till henne så ska hon fixa mina naglar. Det hon får som belöning är väl att jag ska sitta barnvakt åt den underbaraste ungen ! :) Så slaggar jag där den helgen. Kommer bli sjukt skojj :D Längtar som F*N!!






                                                                                                                                               / Steak♥


Kommentarer
Postat av: My Gizzylicious life

Vad fin den blev <3

2011-04-12 @ 22:50:16
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0