Hemma !

Nu är jag hemma igen! :D í fredags när jag kom till pappa gjorde vi inte mycket slappfredag bara. På Lördagen åkte vi till hans nya jobb? tror jag haha. Aa där iaf lagade han mat ( kock ) asso :D jag hjälpte till med att städa och satt ut maten, Diskade, plocka disk, räknade talrikar med mer ;) aja där var vi sen drog vi vidare till Åkersberga igen ;P Och idag ( Söndag ) åt vi frukost, Fixade oss sen drog vi till Täby där jag ville gå på ginatricot! hade två prisent kort där. Så jag hittade en tröja, strumpor, och nya SOLGLASÖGON :D (L)


                                                                                                                                       / Steak♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0