Dom där tre orden?!

hmm.. Vart ska jag börja ?? Du är den underbaraste jag vet!? Sjukt vacker, Snäll, Guliig aa med mer ;D
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga? :P men du är den underbaraste vännen man kan ha. Utan dejj kan jag inte tänka mig :o Så lämna aldrig vår vänskap, ber dejj värkligen! :/  När du behöver mejj vet du att jag alltid kommer finnas där för dej natt som dag! Jag tror att du finns där för mej när jag behöver dej oxå! Jadu jag bara Älskar dejj! Ingen kan någonsin förstå hur mycket du betyder för mej, Det är svårt att förstå för mej själv. 
Vet inte hur länge vi känt varann ? eller aa känt å känt ;) Men du skulle bara veta hur mycket du betyder för mej. Glöm aldrig att jag älskar dej så sjukt mycket vännen! (L) Det är as svårt att skriva mer eftersom jag kan få fram så mycket fast ändå så lite. 


                                                                                                                                                                                                                                                    / Steak♥                                    



                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0